... aneb od všeho trochu a tak trošku o ničem
co se mi přihodilo mezi časným ránem 31. července 2009 a pozdním večerem 15. ledna 2010
na Východě, u tří moří, v největším evropském městě, v zemi musulmánské, prostě v Turecku ...

Po žních k Turkovi! .LIVE!

Šumperk - Čarovna - neděle 7. února, 18:00 [plakát]
Olomouc - ve spolupráci s POSPOL, Přírodovědecká fakulta UP, učebna 3003 - úterý 2. března, 18:00 [plakát] zrušeno
Brno - v rámci cyklu Cestovatelské středy, Přírodovědecká fakulta MU, posluchárna G1 - středa 17. března, 18:00 [plakát 1] [plakát 2]
Praha - Národní informační centrum pro mládež - čtvrtek 25. března, 19:00 [plakát 1] [plakát 2]
Olomouc - ve spolupráci s POSPOL, Přírodovědecká fakulta UP, učebna 3003 - pondělí 19. dubna, 18:00 [plakát]
Brno II - Klub cestovatelů - pondělí 26. dubna, 18:30 [plakát]

Přestavba (24. listopadu 2009)

Včera jsem jel poprvé metrobusem, když jsem se vracel z letiště, kam jsem ráno vyprovodil rodinu. Domů jsem dorazil kolem půl deváté a šel se ještě na chvilku dospat. V poledne mě probudil lomoz, hluk a třeskot skla. Vyskočil jsem z postele jak čertík z krabičky a vydal se pátrat, který čert to má na svědomí. A nebyl to čert, byla to parta tureckých dělníků, co právě započala rekonstrukci střechy na naší terase. A začali samozřejmě tím, že kladivy rozbíjeli původní skleněné tabule. Takové malé překvapení, prý tu budou 4 dny.
Tak jsem se sbalil, vzal si úvazek a jištění, co jsem si zrovna nechal dovézt z ČR a vyrazil na stěnu. V tělocvičně jsem našel narovnané řady posilovacích strojů stále ještě zahalených v igelitu a dvě nezahalené, ale řádně naštvané holky z klubu. V tělocvičně začala rekonstrukce. A tak jsme místo lezení zachraňovali všechno klubové vybavení a snažili se ho přesunout do bezpečí, protože od dalšího dne budou mít všichni studenti vstup zakázán a práce budou trvat 4 měsíce. Tak jsem asi dolezl a vybavení pošlu za dva týdny zase pěkně zpátky do ČR. A bylo mi to tak nějak líto, že pěkné věci končí.
Nicméně den se zakončil skvěle, když jsem uspořádal český večer se slivovicí, poličanem, bramborovým gulášem, plzní, bábovkou a Knoflíkáři.

1 komentář:

Kolík řekl(a)...

pěkný fotky :-)
Už konečně vím, po kom jsi :-) ale chvíli mi trvalo to zjistit, protože tvůj táta stejně jako můj rád tráví dovolené schovaný za svou laternou magikou a na žádný fotce pak není vidět :-)
Jo a taky jsi ve mně posílil chuť do toho Turecka jet znova... Škoda, že už tam v tom lednu nebudeš...