... aneb od všeho trochu a tak trošku o ničem
co se mi přihodilo mezi časným ránem 31. července 2009 a pozdním večerem 15. ledna 2010
na Východě, u tří moří, v největším evropském městě, v zemi musulmánské, prostě v Turecku ...

Po žních k Turkovi! .LIVE!

Šumperk - Čarovna - neděle 7. února, 18:00 [plakát]
Olomouc - ve spolupráci s POSPOL, Přírodovědecká fakulta UP, učebna 3003 - úterý 2. března, 18:00 [plakát] zrušeno
Brno - v rámci cyklu Cestovatelské středy, Přírodovědecká fakulta MU, posluchárna G1 - středa 17. března, 18:00 [plakát 1] [plakát 2]
Praha - Národní informační centrum pro mládež - čtvrtek 25. března, 19:00 [plakát 1] [plakát 2]
Olomouc - ve spolupráci s POSPOL, Přírodovědecká fakulta UP, učebna 3003 - pondělí 19. dubna, 18:00 [plakát]
Brno II - Klub cestovatelů - pondělí 26. dubna, 18:30 [plakát]

Eastanbul Weekly (pátek 13. listopadu 2009)

Mnoho se toho neděje, není mnoho o čem psáti, proto jen stručně shrnu poslední dva týdny. Ten předcházející se v mém diáři hemžil slovíčkem Midterm, které označovalo cosi jako vnitrosemestrálky, prostě takové podzimní zkouškové se vším všudy, ovšem v tureckém provedení. Poprvé jsem si tak zkusil napsat open-book exam a začínám chápat, jak to přijde, že je studium na mé univerzitě tak nenáročné. A to jsem ještě neměl ani jednu z těch zkoušek, kdy vám zadání přijde mailem a máte 48 hodin na odeslání odpovědi. I tak jsem po čtyřech zkouškách (a podobně čtyřech odpolednách na stěně, kde jsem složil zatím první úspěšnou zkoušku z jištění) onemocněl, což se mi přihodilo minulý pátek. Doufám, že to byla alespoň ta swinská chřipka a že už od ní budu mít pokoj, protože pokoj jsem pět dní neopustil a když jsem to včera zkusil, vrátil jsem se ze školy zase potupně do postele. Až dnes mi byla kamarádkou lékařkou z Innsbrucku naordinována zdravotní procházka po břehu moře a zdá se, že dobrý.
Kvůli nemoci jsem taky zameškal minutu ticha na uctění smrti Atatürka a konečně dočetl knihu, co jsem si asi před dvěma měsíci koupil. A máme novou starou elektrickou troubu, tak!?

Žádné komentáře: